Večný život

Prajem príjemný nový deň všetkým. Cesta duše kráča od večnosti po večnosť. Od nekonečna po nekonečnosť. Od vzniku po zánik. Od premeny ku zmenám. Od deštrukcii ku konštrukčnému tvoreniu. Od narodenia po smrť. Vždy sa tam nachádza určitá esencia, ktorá je obsiahnutá vo všetkom. Nedá sa zničiť, nevie zaniknúť, stále trvá, jednoducho je – existuje vo forme, ktorá je mikročasticou všetkého a vo všetkom. Hovoríme tomu aj zákone ducha, alebo všetko je súčasťou Všetkého. Kde sa nachádza časť mňa tam sa nachádza aj časť teba. Kde sa nachádza časť teba, tam sa nachádza aj časť mňa.

Všetci sme s týmito mikročasticami spojení. Niekde vo vnútri v nás vieme, že sme súčasťou väčšieho diela. Zážitkov stvorenia, dokonalosti a úplnosti v každej jeden mikro sekunde prítomnosti. Vnímať život cez túto kvalitu môže priniesť krásne slobodné voľné tvorenie života v jeho nasledujúcich okamihoch. Pochopiť vlastnú večnosť oslobodí človeka od útrap a strachov. Stačí len uveriť, dať tomu priestor abstrakcie a pozrieť sa na rozumové – čo ak. Nech sa prejaví život sám nech sa ukážu roviny, ktoré doposiaľ ešte nevidím. Nech sa stane zázrak večnosti a ukáže mi ďalšiu časť tohto úžasného a úplného diela stvorenia.

Mám sto chutí radovať a tancovať každú jednu voľnú chvíľu. Mám chuť sa len usmievať, alebo len tak sedieť v tom všetkom a pozorovať tie ladné pohyby všetkého. Mám chuť len tak byť a konať v súlade s tým čo momentálne cítim. Pozorovať ľudí, ako sa mračia, smejú, zdieľajú svoje postoje. Hľadajú pravdu a dokazujú si dôležitosť. Mám rád to všetko pozemské čo sa každý deň mení a transformuje k niečomu novému. Milujem to všetko čo odchádza, to čo prestalo byť potrebné a jednoducho zaniká v prítomnosti. Opúšťať postupné vrstvy a vchádzať do ďalších ešte neprejavených zato citeľných v duchovných rovinách. Mám chuť objímať život cez všetko čo dokážem obsiahnuť v mojej malej veľkej časti vedomia. Cítim úžasnú všehochuť, cítim rozmanitosť a cítim aktivitu prelínanú s pasivitou.

Cítim spojenie a lásku, svetlo ktoré to zo zdroja všetkého vyživuje. Planétu Zem, ktorá sa zmieta vo svojej sile. Jej búrlivé živly, ktoré sa prejavujú vo svojej sile. Tam kde civilizácia človeka nachádza v sebe súlad a pochopenie všetkých zákonitostí, tam kde končí boj a posudzovanie a nastáva večný súlad medzi človekom a dušou večnosti. Tam teším sa každej jednej ladnosti a úcte, kde v pokore a láskavej tvorivosti nám prichádzajú možnosti tvoriť ďalej svet v ktorom sa nachádzame v jednote a úcte.

Večný život, skutočnosť dokázaná množstvom skúseností posmrtného života. Zážitky v meditatívnych stavoch duchovných rovín. Astrálne projekcie, ktorá učia večnosti a dualite v jej jemnostiach. Bytosti iných sfér, tvory žijúci na iných planetárnych systémov a galaxiách pozorujúc všetky kvality iných bytostí. Je toho veľmi veľa čo sa nachádza vo večnom živote. Preto sa teším na každú jednu chvíľu, každé jedno večné teraz, ktoré mi ukáže ako chutí život.

V úcte a vďačnosti k večnosti dnes deň sa dej.

Prijal: Branislav Alnemiel Rybička

Copyright © Kvantový potenciál je možné v neskrátenej a neupravenej podobe šíriť ďalej nekomerčným spôsobom  len s priložením tohto odkazu na stránku s uvedením zdroja, vrátane tejto poznámky.

www.kvantovypotencial.webnode.sk