Napojenie na Zdroj

Pred tým ako začnete čítať nasledujúce odstavce si najprv navnímajte či táto invokácia, rozhodnutie ladí s vašim bytím. Slová sú energia, tvoria naše životy a rozhodnutia. Je to vôľa, ktorá spája alebo rozpája. Slová reagujú na naše pole v ktorom sa nachádza duša. Ak slová hovoríme nahlas naše pole na nich reaguje. V dnešnom kvantovom potenciály pôjde o povolenie alebo rozhodnutie v plnosti vlastnej slobodnej vôle na znovu napojenie na zdroj. Očistenie starých energií a otvorenie sa novým potenciálom ďalšieho milénia. Záleží len na nás ako dlho, alebo krátko bude trvať tento prechod. Nie je sa kam ponáhľať, ani kráčať pomaly. Ku každému príde len to na čo je pripravený. Vesmír je mierumilovný a láskavý preto sa nám deje len to čo dokážeme zvládnuť. Sami si tvoríme hranice a sami si ich aj búrame. Sme ľuďmi, ktorí sa tešia a plačú zároveň. Sme bytosti, ktoré majú nádherné dary v sebe. Je čas ich opäť naplno a vedome začať používať. Počas čítania, môžete cítiť mravenčenie, brnenie, rôzne prejavy u každého. Je to je elektromagnetický tok, ktorý prúdi priamo zo Zdroja. Znovu napojenie na plný potenciál človeka. Je to spojenie so sebou samých vo všetkých rovinách.   Zdroj je centrum všetkého, voláme ho aj Boh, Stvoriteľ, Vesmír, Všetko.. Pomenovaní je mnoho dôležité je nacítiť si vlastnú podobnosť a tú použiť. Vyraďte si na to čas a pokojné miesto, aby ste boli v pokoji a kľude. Zhlboka dýchajte a dovoľte si uvoľniť čo je prebytočné a prijmite čo je tu pre vás. Život je darom, stále bol a bude večný.

 

 

V čistote slov a láskavej energie Zdroja sa ja slobodná božská bytosť otváram vedomému spojeniu so Zdrojom. Opúšťam všetky energie strachu minulosti vo všetkých rovinách, všetkých časoch a všetkých mojich telách. Opúšťam všetky roviny krívd a vín. Prepúšťam všetky roviny, ktoré mi bránia kráčať v slobode a šťastí. Prepájam vedome vlákno lásky opäť so Zdrojom. Stávam sa plne vedomou bytosťou. Stávam sa plne prebudenou bytosťou. V mene lásky svetla a jednoty tak sa staň.

Rozpomínam sa na všetky moje dary, ktoré som nadobudol-la zo všetkých mojich predošlých životov. Kde ich môžem použiť vo môj prospech a prospech všetkých. Otváram sa plnosti blahobytu a hojnosti všetkého čo mi Zdroj prináša. Uvoľňujem svoju mentálnu časť, ktorá mi bránila vo videní skutočnosti takej aká je. Odovzdávam moje ego Zdroju a vedome sa s ním spájam v súhre a súlade všetkého čo je.

Vedome sa oslobodzujem od rovín bojov a súperení a stávam sa plne vedomou bytosťou takou aká je vo svojej čistote a podstate. Ja som tým kým som. Život samotný. Moje božské dary používam s čistým úmyslom v prospech seba a celého stvorenia. Ďakujem za všetky lekcie, skúsenosti, poučenia a zážitky, ktoré ma priniesli tam kde som teraz.

Ja som čisté vedomie. Ja som plne prebudená bytosť. Ja som tu a teraz plne spojený-á zo Zdrojom všetkého čo je.

V mene lásky a  slobodnej vôle, tak sa staň.  

Prijal: Branislav Alnemiel Rybička

Copyright © Kvantový potenciál je možné v neskrátenej a neupravenej podobe šíriť ďalej nekomerčným spôsobom  len s priložením tohto odkazu na stránku s uvedením zdroja, vrátane tejto poznámky.

www.kvantovypotencial.webnode.sk