Múdrosť liečenia

Príjemný deň prajem všetkým. Dnes si povieme o tom ako čiastočne fungujú energie liečenia určitého problému. Ak sa pozeráme na danú chorobu, je dobré si uvedomiť, že sa jedná o nerovnováhu v určitom dianí v živote. To znamená, že myslením alebo následným konaním vznikol určitý problém, nerovnováha, ktorú si je vhodné uvedomiť a zmeniť ju na rovnováhu. Choroba prejavená v ľudskom tele, môže byť rokmi budovaná určitým nazeraním a myslením. Postupne sa vyvinie do problému, ktorý je potrebné riešiť či už medikamentami, čím sa uľaví fyzický prejav, alebo zmenou myslenia.  Rôzne chemické látky prenastavia a pomôžu telu k jeho regenerácii. No je to len jedna strana problému, alebo choroby.

Nazrieť na to prečo vznikla je ďalšia rovina poznania. Prečo ja človek mám danú chorobu. Ako vznikla, kedy vznikla, prečo vznikla.  Jednoduchými otázkami mi pomôže nájsť danú skutočnosť. Pozrieť sa naň a takpovediac prepísať záznam, alebo jednoduchšie pochopiť zmysel danej choroby. Choroba nás učí ako zmeniť postoj k životu. K tomu aby sme boli v plnej sile, zdravý a naplnenosti života. Vedeli si užívať jeho krásy a všetko čo sa v ňom každým dňom deje.

K pochopeniu choroby časom dospeje aj samy, no vzájomnou pomocou a zdieľaním si daného problému vám priateľ, partnerka, liečiteľ, doktorka, známy, pomôžu danú problematiku  pochopiť z rôznych uhlov  a vy ju môžete následne transformovať. Niekedy to trvá okamih. Inokedy to môže trvať aj roky. Zmena je postupná, zmena myslenia a vystúpenia z určitých konaní chce tiež odhodlanie a vytrvalosť. Ak raz cítime, kde sme konali takpovediac naopak, dané pochopenie si už nesieme stále so sebou a prenastavenie mysle by malo trvať už len malý zlomok času.

Afirmácie, alebo dané opakovanie jednotlivej skutočnosti, zmení postoj k životu a tým aj prepísanie starého vzorca myslenia. Buďte vytrvalí a pozorní k vlastným vzorcom. Cítenie a hĺbka seba samého v láske vám stále ukáže tú správnu cestu ďalej. Pre pochopenie a radostné konanie v životných skúsenostiach.

Dôležité je si na začiatku spoznania choroby s vierou, dôverou a rozhodnutím uvedomiť, že som zdravý-á. Len telo mi ukazuje, že mám niečo zmeniť. Ja nie som choroba, choroba je len prejav určitého nazerania na život. Ja som život. Ja som láska. Ja som svetlo, ktoré sa navracia k plnej sile. Ja som duša, ktorá zažíva pozemský život vo všetkých jej poznaniach. Milujte sa za to kým ste, za všetko ako ste konali a čo ste robili. Bolo to stále len to najlepšie ako v danej chvíli mohlo byť. Všetko sa dá zmeniť, všetko sa dá opraviť, ide len o silu vôle a vytrvalosť k sebe samému.

Ja som zdravie prejavené v plnej krásne života. Ja som tým, kým som.

Pre dnes v plnosti lásky, život sa dej.

Branislav Alnemiel Rybička

Copyright © Kvantový potenciál je možné v neskrátenej a neupravenej podobe šíriť ďalej nekomerčným spôsobom  len s priložením tohto odkazu na stránku s uvedením zdroja, vrátane tejto poznámky.

www.kvantovypotencial.webnode.sk