JA SOM

Príjemný nový deň prajem všetkým. Zažívať vlny vnímavého poznania, obohacujú a rozširujú každodenné pozemské dianie. Tak ako u jednotlivcov, skupín, miest, či štátov. Všetko má určitú úlohu a dôležitosť. Je tu tak povediac vesmírny poriadok pretavený do pozemského diania. Všetci vykonávajú svoje úlohy, vedia čo je ich podstatou a prečo sa veci dejú tak ako dejú. Píšem vám ideálny scenár na ktorý sa pozerá vedomie. Ono samotné vie čo sa deje. Je to mechanizmus úplný, dokonalý, perfektný. Nie vo forme perfekcionalizmu, ale vo forme univerzálnej symfónie. Žiadne prebytky, žiadne nedostatky, len tak akurát v danú chvíľu v daný moment. Je to už pochopené a uvedomené, tak to odchádza späť do pandorinej skrinky vševedomia. Chýba niečo a potrebuje sa to zvedomiť, prídu synchronicity, ktoré doplnia danú skúsenosť a obohatia jednotlivca o širší obzor.

JA je všetko, môžeme ho nazvať aj Bohom, alebo Stvoriteľom. Používame často krát, ja viem, ja nechcem, ja nemôžem. Toto takpovediac malé ja je oddelené od podstaty JA. Skúste si to uvedomiť pri ďalšom vyslovení slova ja. Nazerať na seba ako na podstatu, súčasť a spolutvoriteľa všetkého dáva človeku možnosť vnímať svoju skutočnú hodnotu. Vnímať sa a vedieť, že je naozaj súčasťou všetkého, že je v ňom to veľké Ja pretavené a dáva mu možnosť vnímať a cítiť spolunáležitosť v hmote, v celku, v celom stvorení. Ak to človek nechápe, nerozumie, nevie. Je dobré si to začať postupne uvedomovať, začať hľadať, kde  sa človek oddelil a prečo sa oddelil. Nazeraním na veľkosť Ja bez jeho nadradenosti, alebo neúcty. Nájsť v tom rovnováhu a čistotu danej podstaty.

Som človek prejavený v hmote. Mám telo, meno. Vypĺňam si svoje aktivity, ktoré ma vedú k naplneniu toho prečo som na Zemi. Som a dávam všetkému pomenovanie a popis. Určujem čo je dobré a čo zlé. Čo sa mi páči a čo nie. Učím sa ako to v tomto svete funguje. Učím moje Som spájať s Ja. Jedno bez druhého by nevedelo existovať. Sú tu a budú, ich postoj a povedomie a uvedomenie im dáva skutočnú hodnotu a univerzálnu podstatu. Nedá sa oddeľovať, dá sa len spájať. Spojiť Ja so Som. Cítiť ja som, je spojením všetkého večného s pominuteľným pozemským. Bez strachu, alebo obáv, jednoducho s vedomím, že viem.

Pre dnes v pochopení ja som tým kým som, deň sa dej.

Branislav Alnemiel Rybička

Copyright © Kvantový potenciál je možné v neskrátenej a neupravenej podobe šíriť ďalej nekomerčným spôsobom  len s priložením tohto odkazu na stránku s uvedením zdroja, vrátane tejto poznámky.

www.kvantovypotencial.webnode.sk