Dýchaj človeče

Prajem krásny deň na nádhernej planéte. Od prvého nádychu do posledného výdychu človek prijíma kyslík ako blahodarnú energiu pre výživu tela a ducha. Spája sa tým často krát podvedome a nevedome s rovinami ducha. Dostáva vyživujúcu energiu svetla, ktorá je za kyslíkom. Spája sa tak s večnosťou a plnosťou seba samého. V malých chvíľkach kde prestáva existovať oddelenosť a nastáva plnosť spojenia. Tam kde dýchanie sa stane vedomejšou formou, tam kde sa dych stane vnímavou súčasťou prítomnosti.

Bez dýchania na Zemi nie je možný život človeka. Pri narodení sa takpovediac vtesnáme do tela a malý človiečik tak začne vnímať svet okolo seba. Spomeňte si na prvý nádych pri príchode na túto Zem. Choďte nad obmedzenia rozumu a dovoľte si nacítiť tú energiu daného okamihu. Od vtedy telo automaticky začalo dýchať. Nepotrebovalo k tomu návod ani potrebu naučiť sa to. Deje sa to samo, takmer bez potreby ovplyvňovať alebo manipulovať vlastný dych.

Čo sa však stane, keď vedomie človeka začne pôsobiť na dýchanie. Začne ho meniť, prehlbovať, viac cítiť a vnímať. Otvoria sa cesty, ktoré do vtedy nepoznal. Začal žiť svet, ktorý bol takmer skrytý. Je veľa jógových cvičení, kde sa pracuje s dychom. Pri plávaní, cvičení, behaní sa tiež pracuje s dychom. Vo všetkých týchto praktických cvičeniach človek posúva svoje vedomie a pracuje tak s dychom. Prispôsobuje ho danej aktivite a cvičeniu. Rozširuje svoje možnosti v tomto svete.

Pre mňa je dych prítomnou rovinou života. Vedomý dych mi ukazuje čo sa deje teraz. Nedovolí mi oddiaľovať sa od toho čo je. Žijem len skutočný život teraz. Posúva moje hranice a spája ma viac s tým čo je. Učím aj ako správne dýchať, lebo moje skutočné dýchanie začalo až v 30roku môjho života. Tam som pochopil ako dôležitý je dych a čo všetko spôsobuje v tele a duši.

Dýchaj človek správne, nauč sa to. Dýchaj hlboko a podľa toho čo robíš. Dych ťa spojí s duchom a ukáže ti jednoduchú cestu ďalej.

Pre dnes v plnosti večného dychu, deň sa dej.

Prijal: Branislav Alnemiel Rybička

Copyright © Kvantový potenciál je možné v neskrátenej a neupravenej podobe šíriť ďalej nekomerčným spôsobom  len s priložením tohto odkazu na stránku s uvedením zdroja, vrátane tejto poznámky.

www.kvantovypotencial.webnode.sk